Wednesday, October 5, 2016

Forex Cms Uk

RISIKO WAARSKUWINGS: Handel in buitelandse valuta en Kontrakte vir verskil (CFD's) is hoogs spekulatiewe en behels 'n beduidende risiko van verlies. Sulke handel is nie geskik vir alle beleggers, sodat jy moet seker maak dat jy die risiko's voordat handel ten volle te verstaan. Lees asseblief die ldquoRisk Openbaarmaking Documentrdquo wat jy 'n vollediger verduideliking van sommige van die betrokke risiko's gee. Die CMS Trader kaart word uitgereik deur IDT Finansiële Dienste grond beperk tot 'n lisensie van MasterCard International Incorporated. MasterCard en die MasterCard Brand Mark is geregistreerde handelsmerke van MasterCard International Incorporated. IDT Financial Services Beperk is 'n gereguleerde bank, gelisensieer deur die Finansiële Dienste Kommissie, Gibraltar. Geregistreerde kantoor: 57-63 Line Wall Road, Gibraltar. Geregistreer No. 95716. Alle kommunikasie moet te Andaria Ltd gestuur: by Clinchrsquos Huis, Here Street, Douglas, IM99 Regte: CMStrader is 'n handelsnaam van: Betaling diens Voorsien deur: Pandorx Ventures Ltd Sekuriteit lisensies Voorsien deur: veilige kant Trading LTD spesiale Promosie handel ons warm bates en eis vrye handel gereedskap AANMELDEN handel met 'n wye verskeidenheid van bates Maak konsekwent maandelikse het jy al 'n accountLearn die basiese beginsels van die Forex insluitend hoe om 'n mark te volg, hoe om ambagte en meer uit te voer. VT Tradertrade is intuïtief en maklik om te gebruik vir die begin handelaars. Ervare Forex Traders Neem jou forex na die volgende vlak met ons gevorderde forex platform, VT Tradertrade 2.0. Hierdie gevorderde verhandelingsplatform bied real-time,-grafiek gebaseer valuta handel, meer as 110 tegniese aanwysers en is al lank 'n voorkeur platform vir gevorderde tegniese handelaars. Maak jou gratis praktyk rekening vandag en ervaar die VT Trader Forex platform. Futures, kommoditeite en Stock Handelaars Vir diegene met ondervinding handel ander markte, 'n praktyk Forex rekening bou ervaring met die verwikkeldheid en besondere kenmerke van die Forex mark. Gesimuleerde toestande mag verskil van die werklike omstandighede, en handelaars moet nie noodwendig dieselfde resultate van lewende handel verwag. Forex is 'n oor-die-toonbank (ODT) of buite beurs mark. Open 'n Gratis praktyk rekening oop 'n gratis praktyk rekening en ervaar die Forex mark risiko-vrye met eksklusiewe toegang tot VT Tradertrade 2.0. Gesimuleerde toestande mag verskil van die werklike omstandighede, en handelaars moet nie noodwendig dieselfde resultate van lewendige trading. Cmsfx Review Besoek webwerf kry ek 'n e-pos van CMSFX verwag (ek neem aan op 'n stadium het ek waarskynlik probeer hul demo, vandaar het hulle my e Mail adres) verklaar dat hulle so pas geopen en 'n mikro rekening funksie, en as ek aansoek voor die einde van Junie, kry ek 'n 50 rekening vir gratis met geen behoefte aan 'n deposito. Ek reken dit is cool. Ek kan die opbou van die 50 in 'n bruikbare hoeveelheid en as hulle uiteindelik 'n ok as makelaars, miskien op 'n latere stadium oop 'n standaard rekening. Ek kry 'n antwoord e-pos na die program wat die volgende bepaal. 1. Stuur 'n afskrif van jou regering uitgereik Photo ID (tensy jy CMS Forex het toegelaat om 'n krediet beheer uit te voer). Alle aansoekers moet 'n afskrif van 'n regering uitgereik foto ID in te dien soos 'n paspoort of bestuurslisensie met hul rekening aansoek. As jou regering uitgereik identifikasie nie bevestig die huisadres jy in die aansoek aangedui, moet asseblief ook 'n nutsrekening (gas, telefoon, kabel) of 'n bankstaat as bewys van verblyf dien. So ek gaan na die in die e-pos waar ek my dokumente kan oplaai genoem url. Sedert my lande identiteitsdokument nie die woonadres te hê, moet ek tot 2 dokumente oplaai. Maar op die werf, blyk dit dat daar net 'n opsie om 1 dokument oplaai. So ek gaan na die live chat kliëntediens om uit te vind hoe ek beide dokumente kan oplaai. Ek praat met 'n persoon genaamd Lee. Hy vertel my dat ek beide kan oplaai op dieselfde terrein nadat ek op die opsie oplaai, maar as ek klaar is met die chat, ek sien dat hy verklaar het dat 'n nutsrekening of 'n bankstaat word benodig vir die bewys van adres, NIE 'n gesertifiseerde dokument (en dit is wat ek het). Teen die tyd dat ek opgemerk hierdie, het ek reeds gesê totsiens en die chat is gesluit. So om clarrify hamel of nie Read verklaring beteken dat slegs nut rekeninge of bankstate aanvaarbaar was, het ek 'n nuwe chat met 'n persoon met die naam Kevin. Kevin het my vertel dat my regering dokument wat gesertifiseer is deur 'n Kommissaris van Ede is nie geldig aangesien dit moet nie ouer as 30 dae wees. Kevin het ook gesê dat ek 'n afskrif van my bankstaat bied om te bewys dat ek 'n bankrekening. (Soos as jy draad geld na of van dit nie die geval neerkom op 'n bewys.) So hier reeds daar 2 verskille tussen die verklaarde woord geskryf op die terrein en in die e-pos (soos hierbo geplak) en die hulp kenner van die hulptoonbank. Nêrens is dit stel 'n tydperk vir die bewys van adres op die terrein of in die e-pos. Nêrens is dit bepaal dat 'n mens moet 'n nutsrekening EN 'n bankstaat het. (En dit is wat Kevin gesê.) Ek verklaar om Kevin dat ek woon in 'n landelike deel van Suid-Afrika, en dat ons Elektrisiteit word gedoen deur middel van 'n vooruitbetaalde kaartstelsel. Wat beteken dat die enigste dokumentasie wat ek kry is as ek bo op my kaart waarde is 'n kontant ontvangs. Daar is geen landlyn phomes in my omgewing, en my selfoon is ook op 'n voorafbetaalde kaart System. My bankrekening gehou in 'n tak wat net minder as 1000 myl ver weg van waar ek tans bly, en ek (uit eie keuse, want daar is geen posdiens waar ek woon) gekies het om gepos Bankstate ontvang nie. Onthou dat die artikel dokument bo geplak noem 'n bankstaat as 'n middel van bewys van adres, nie as Kevin is aan te dring dat ek nodig het om die verklaring as bewys dat ek 'n bankrekening te bied. Toe vra ek Kevin dit duidelik stel dat CMS aanvaar 'n nutsrekening of 'n bankstaat, maar 'n regering dokument gesertifiseer deur 'n Kommissaris van Ede wat, soos ek aan Kevin genoem beteken dat as ek oor my adres onder eed gelieg het, kon ek in hegtenis geneem word en tronk toe gaan vir meineed, moet nie ouer as 30 dae wees. Hou ook in gedagte dat my identiteitsdokument uitgereik is in 2003 As my land HET staat woonadres in die identiteitsdokument, dan is die ID sal geldig wees. Ek afgewerk my gesprek met Kevin verklaar dat ek heeltemal tevrede om 'n rekening met CMS en hul vry 50 mikro-rekening oop te maak, en ek sal met my 2 makelaars, MB Trading en GoMarketsAus wat gesertifiseerde dokumente as bewys aanvaar bly. Ongelukkig is ek nie in staat is om te sny en plak my twee geselsies met hulle, want hulle het nie 'n transkripsie van die teks e-pos. Ek sal nie sê hulle is 'n bedrogspul, maar sover ek is bekommerd daar moet bew 'n nul-ster opsie vir resensies en dit is wat ek wil hê chosen. No twyfel baie mense sal voortgaan om verloorder in die lewe wees as hulle heeltemal vergetelheid van hul foute en greattest vyand-ego en emosie. Im gedwing om hierdie oorsig aan mense wat die meeste van beoordelaars kommentaar is nie-sensical en verdien geen aandag aan al vertel skryf. Ek oopgemaak rekening met CMS verlede jaar tydens hul bekendstelling van VT platform met geen-deposito bonus van 50. Natuurlik 'n paar van my vriend Ek het ook die geld gekry het, maar opgeblaas. Ek het begin handel hierdie rekening en binne 'n maand byna verdubbel dit. Deur die volgende maand het NFA met 'n sekere reël dat hulle necesitate om óf jou rekening oor te dra aan CMS Verenigde Koninkryk of bly saam met hulle by die Amerikaanse. Ek het besluit om oorgedra word na die Verenigde Koninkryk. Maar punt wat jy, ten spyte van die feit Ive gedeponeer nie 'n enkele dollar wat hulle 'n brief aan my in Nigerië, ook in kennis gestel deur middel van e-pos en op die laaste bel my. Wat 'n uitstekende makelaar. Daarna het voortgegaan ek met die Britse en my balans was tot 210 op die derde maand sonder deponeer geld. Toe het hulle besluit om hul kleinhandel kliënte te skaf hulle ons skuif na Forex. Ek wou om voort te gaan met forex, maar hulle afname sê hul beleid nie die geval toelaat kliënt van Nigerië. Dan versoek ek vir die onttrekking en die wins en bonus in totaal 210 gestuur is om my acct. Ive bewyse om te wys of bewys iemand van al hierdie verklaring gesê. Ek wil mense wat CMS was 'n eerlike makelaar al Im tans nie handel met hulle te vertel. Ek Dié resensie te skryf omdat dit bruto onreg van my om CMS sal wees sonder die wêreld te vertel oor hierdie stil te hou. My vriend het hul hele bonus deur kortsluiting EURUSD en MKT beurt en oorblywende lomp vir volgende maande vee die hele bonus. Sou hy blameer die makelaar soos sommige bo of homself Goeie platform het, maar hulle het my geld gesteel het. Ek verloor geld vir niks te doen nie. M. R. Verenigde Koninkryk. Die ding wat ek is oor my vorige post praat hier is nou weg (onmoontlik om te werk in 'n warm ure). Baie, baie vinnig ten einde uitvoering te eniger tyd. Ive is die handel met hulle vir meer as 8 maande nou, en die diens is net beter, die 2.0 weergawe van hul handel platform is baie meer gerieflik as enige ander van die 20 handel platforms Ive probeer. Hulle vrye handel mag Kursus is amazing, ook. Hulle het ook laat sak hul hefboom tot 1: 100, wat beslis sê hulle is nie net nog 'n forex makelaar. Baie goeie diens wat ek handel met hulle gereeld - goeie diens, lyk soos geen keerverlies versameling. Mickey, I dont duidelik verstaan ​​die sin Anytime n beskerming te verwyder, hulle spring teen jou. As jy bedoel wanneer jy stop te verwyder, dan is sy waarskynlik mark spring teen jou. Ek sit altyd stop / perke en nooit enige probleme ondervind. Ek het 'n paar gevalle waar die prys was 1-2 pitte uit my keerverlies vlak, en draai toe agter (indien hulle tot stilstand kom is die versameling, sal hulle beslis die kans gebruik, maar hulle het nie). Bly weg Jy sal al jou geld altyd manipuleer hul platform teen jou verloor. Altyd 'n beskerming is verwyder, hulle spring teen jou Hou jou geld, slaan jy die frustrasie. moenie handel met hulle Magdy Saad. Egipte. Ek het daardie maatskappy paar maande gelede. hul kliënte diens is goed. maar hul handel stelsel VT Trader verband daal elke 3 minute. Hulle het onlangs gepubliseer MetaTrader4 maar sy gebruik marge is hoog in vergelyking met ander maatskappy. sodat hulle nodig het die ontwikkeling van hul stelsel. 'N besonder goeie verhandelingsplatform - VT Trader. Ondersteuningspan reageer vinnig. Geen verborge betalings - alles is baie duidelik. - Onmoontlik om te werk in 'n warm uur (ek dink daar is niks verskriklik al - baie mense saam met hulle, dit is net dat dit soms koop / verkoop ten einde te neem 15 sekondes wat uitgevoer moet word ek sou sê dat hulle meer bedieners nodig.). Ek het nog nooit so 'n aaklige diens gesien Jammer, ouens, maar as jy sê jy sal my rekening balans te werk - jy moet waarskynlik te doen wat (sy nou 8 dae sedert jy belowe), en as jy sê jy sal 'n klein bediener probleem in te los 2 uur - dit moet nie 3 dae neem (twee keer belowe, maar die probleem is nog steeds nie opgelos). Die ergste diens Ive ooit gesien het, jammer. Siek moet iets anders now. CMS Forex UK vind loods Capital Market Services LLC, 'n wêreldwye leier in die aanlyn forex, is die uitbreiding van die bekendstelling van sy FSA gereguleer filiaal en geaffilieerde in die Verenigde Koninkryk - CMS Forex Verenigde Koninkryk (www. cmsfx. co. uk). Onder leiding van Damien Francis en Alex Hartley, sal CMS Forex UK sy unieke kombinasie van persoonlike diens en gevorderde FX tegnologie bring aan beide institusionele en private kliënte in die Verenigde Koninkryk en in die buiteland. sy eie gevorderde verhandelingsplatform VT Trader die gewilde CMS MetaTrader4 vryemark-analise en kwaliteit onderwys handel uitvoering en mededingende versprei: Kliënte sal toegang tot CMS Forex8217s volle reeks dienste, insluitend het. CMS Forex will verskeie unieke produkte en handel terme nie aangebied by CMS Forex in die VSA, insluitend die vermoë om ambagte te verskans, buigbare gebruik van stop en perke bied, tot 400: 1 hefboom en ten volle geskei rekeninge. In die komende maande, sal verdere nuwe produkte ook bygevoeg word, insluitend kommoditeite en CFD's. 8220Since ons stigting in 1999, het ons stadig maar seker uit te brei in die Forex bedryf en groei van ons globale voetspoor, 8221 gesê Vera Hawkin, uitvoerende hoof van Capital Market Services, LLC. 8220Launching hierdie nuwe kantoor sal ons in staat stel om selfs meer persoonlike sorg en ons in staat stel om beter te voldoen aan kliënte van die Verenigde Koninkryk en overseas8221. Damien Francis bygevoeg: 8220I is opgewonde om by CMS Forex, en is trots om te wees die leiding van die ontwikkeling van hierdie belangrike strategiese kantoor. Op soek na ons kliënte sal ons nommer een prioriteit wees en ek is veral opgewonde oor hulle bekend te stel VT Trader. Dit sal ons clients8217 handel ervaring via die web, selfoon of lessenaar te verbeter, deur kragtige handel, kartering en nuus gereedskap, met 'n hoë graad van aanpassing. Ons het ook die unieke geleentheid om te bou en ontwikkeling van die regte span van personeel van nuuts 8211 nuwe sleutel huur sal gemaak word in die komende maande. Tot onlangs Damien Francis was 'n Raad Direkteur en Hoof van Bemarking by ODL Securities, waar hy instrumenteel in die draai van die besigheid in 'n leidende kleinhandel merk, en help om die handel house8217s globale uitbreidingstrategie te ontwikkel was. Hy is saam met Alex Hartley as Voldoeningsdirekteur. Hartley het meer as 24 jaar globale nakoming en direksievlak ervaring insluitend rolle by Lehmans, West LB, Indien X Markte en ODL Securities.


No comments:

Post a Comment